Denon receiver

Hej Folks

Min søn har en Denon receiver DRA-335R der lige pludselig er holdt op med
at spille via højttalerudgangene. Hovedtelefonudgangen virker stadig men
der kommer ikke en dyt i højttalerne!

Er der nogen der har bud på hvad der kan være galt? Og er der nogen der har
enten et diagram, link til et diagram eller en servicemanual?

vh

Kim

Re: Denon receiver
Hej folks

Junior har en Denon DRA-335R som er holdt op med at spille på
højttalerudgangene. Hovedtlf. udgangen virker stadig væk fint.

Er dr nogen der har et bud på hvad der kan være galt? Eller er der nogen
der har et diagram, et link til et diagram eller en servicemanual?

vh

Kim

Re: Denon receiver

Gransk hvad der er sket siden den virkede sidst og så til nu.

HiFiKlubben sælger faktisk diagrammer til en rimelig pris.

Re: Denon receiver

"Joe"

[...]

Det mekaniske relæ i højttalerudgangen? (hvis der er sådan et?)

Per*

Re: Denon receiver

Njaee.... det klikker i hvert fald men har endnu ikke været inde og måle om
der også slipper noget igennem kontaktsættet.

Re: Denon receiver

Er der valgt nogen højttaler udgang?

--
Uffe Bærentsen

Re: Denon receiver
$15888$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk:

Jeps. Det er galt på både A og B.

Re: Denon receiver

Fortæl lige hvad der var galt når du finder ud af det. Jeg har nemlig samme
problem med min Denon :-)
Til gengæld skal jeg nok fortælle hvis jeg finder ud af noget først.

Steen.

Re: Denon receiver
Det kan være effekttrinet (Transistorer) der er defekt.
Hvor i landet bor i??

Erik Andersen

Site Timeline