Denon POA6600 komponent oplysninger.

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som ligger inde med diagrammet på en
Denon poa6600 som kan oplyse mig om flg.

R524
R525
R526
R536
R540
R537
R538
Samt tomgangsstrøm.

Mvh.
Manse

Re: Denon POA6600 komponent oplysninger.
Hej!

Du har jo to identiske kanaler, så hvad med at kigge i den anden side?

Tomgangsstrømmen kan jeg ikke klare, men hvis den anden kanal virker fint kan du
vel "kopiere" dens strøm :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Denon POA6600 komponent oplysninger.

kan du

Close but no cigar... ;-)
Det er et monotrin og jeg har ikke den anden at se efter her hvor jeg sidder
og fusker den. :-/

Mvh.
Manse

Re: Denon POA6600 komponent oplysninger.
Hej!

Okay, så er mit råd jo helt til rotterne :o) Godt du har Morten i så fald!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Denon POA6600 komponent oplysninger.

Det gør jeg...
100 ohm 1W 5%

2 stk 22 ohm 1/4W 5%

1 kohm 1/4W 5%

3 stk 4.7 kohm 1/4W 5%

Hmm, de skriver at den skal justeres ved at dreje vr501 indtil du
måler 8 mv over T.P.

Printet hedder vist KU-9117-1

Giver det mening? (der er 100 år siden jeg havde mine egne åbnet..)

/Morten %-)

Re: Denon POA6600 komponent oplysninger.

Det giver perfekt mening. Nu kan jeg få reppet den færdig.
Mange tak for hjælpen.

Manse

Site Timeline