Denon POA6600 komponent oplysninger.

Hej

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som ligger inde med diagrammet på en Denon poa6600 som kan oplyse mig om flg.

R524 R525 R526 R536 R540 R537 R538 Samt tomgangsstrøm.

Mvh. Manse

Reply to
Manse

Du har jo to identiske kanaler, så hvad med at kigge i den anden side?

Tomgangsstrømmen kan jeg ikke klare, men hvis den anden kanal virker fint kan du vel "kopiere" dens strøm :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

kan du

Close but no cigar... ;-) Det er et monotrin og jeg har ikke den anden at se efter her hvor jeg sidder og fusker den. :-/

Mvh. Manse

Reply to
Manse

Thu, 17 Jun 2004 at 14:51 GMT Manse wrote

Det gør jeg...

100 ohm 1W 5%

2 stk 22 ohm 1/4W 5%

1 kohm 1/4W 5%

3 stk 4.7 kohm 1/4W 5%

Hmm, de skriver at den skal justeres ved at dreje vr501 indtil du måler 8 mv over T.P.

Printet hedder vist KU-9117-1

Giver det mening? (der er 100 år siden jeg havde mine egne åbnet..)

/Morten %-)

Reply to
Morten Guldager

Okay, så er mit råd jo helt til rotterne :o) Godt du har Morten i så fald!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Det giver perfekt mening. Nu kan jeg få reppet den færdig. Mange tak for hjælpen.

Manse

Reply to
Manse