Denon PMA 860

Hejsa Sidder med en sådan forstærker hvor selve potentiometret til volumekontrollen er brækket midt over. Det er begge to :( (stereo)

Hvor finder jeg et nyt ? Så vidt jeg kan se er det 28Kohm... men syntes jeg bare ikke jeg har set andre steder ? Evt nogen der har en gammel forstærker til at ligge som de vil rippe delen fra ?

--
Mvh stefan

"Fidolinux.dk" skriver:

I HiFi klubben, eller på deres værksted i Nørager.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside: