Denon PMA 860

Hejsa
Sidder med en sådan forstærker hvor selve potentiometret til
volumekontrollen er brækket midt over. Det er begge to :( (stereo)

Hvor finder jeg et nyt ? Så vidt jeg kan se er det 28Kohm... men syntes jeg
bare ikke jeg har set andre steder ?
Evt nogen der har en gammel forstærker til at ligge som de vil rippe delen
fra ?

--
Mvh stefan
Re: Denon PMA 860

I HiFi klubben, eller på deres værksted i Nørager.