Denon pma 1315R udgange defkte.

Hej Gruppe.

Jeg sidder med sådan en fætter, og der er røget nogle transistorer. Kender
nogle et par steder med billige komponenter til den, og evt. også et
diagram, så jeg lige kan se hvordan de to driver-transistorer skal sidde.
( er nemlig kommet i tvivl efter alle fire er taget ud.)... :-(

oxford

Re: Denon pma 1315R udgange defkte.

Billigt diagram = HiFiKlubben.

De sælger af dem til yderst rimelige penge.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Denon pma 1315R udgange defkte.

Hej og tak for tippet.
En af mine venner var oppe i Hifiklubben i Slagelse, og de var ikke just
venlige med kopi eller salg af diagram.
Han sagde blot, at vi kunne aflevere den, og så ville de kigge på den. Måske
jeg heller skulle ringe til Hi-Fi Klubben Service i Nørrager.

Mvh. Flemming / oxford

Re: Denon pma 1315R udgange defkte.

Det kan de ikke være bekendt

Tjah, det tror jeg ville hjælpe.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Denon pma 1315R udgange defkte.

Nej vel!!  :-)

Måske

Og ja, det gjordet det skam. Bestilte idag alle seks transistore samt
diagram. Kopi af diagrammet kostede 40 kr. og komponenterne mellem 75 og 100
kr pr. stk. Nogenlunde samme pris som ved Brinck og VejleRC.
Så nu skulle der gerne komme liv i den igen.

Mvh. Flemming

Re: Denon pma 1315R udgange defkte.
Prøv evt. www.pc-elektronik.dk

Re: Denon pma 1315R udgange defkte.

Hej. Tak.. Jeg kan ikke lige se nogle der skulle hedde det samme.

Transistorene hedder 2sa1491 og 2sc3855
og de små der sidder inden hedder k215 og j77.
Tror kun det er reservedele til fjernsyn og lign... eller er det bare mig??

Mvh. Flemming / oxford

Site Timeline