Denon forstærker afbrænder sikring

Hej!

Jeg har en Denon poa 2200 effektforstærker.

Den ene udgang virker ikke som den skal, den er ikke helt død, der kommer
kun en meget lav forvrænget lyd ud.

Der sidder en række sikringer inde i forstærkeren (lige ved siden af de
store kondensatorer), hvor den ene er defekt - jeg har prøvet at isætte en
ny sikring, men den springer straks igen.

Har I en god ide til hvad der er i vejen med den?

Jeg kan også nævne, at forstærkeren fornyligt er sat til at trække nogle
bass shakere, hvor den altså er stået af.

Brian

Re: Denon forstærker afbrænder sikring

Udgangstransistorer i den ene kanal er død.

Evt med drivere.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?