Dennon PRA-1500 forforstærker

Jeg har en Dennon PRA-1500 forforstærker, som jeg egentlig er ret glad for,
men i går "døde" den højre kanal, så
er der nogen der ligger inde med et diagram eller en servicehåndbog jeg
kunne få en kopi af?

Hilsen Finn

Re: Dennon PRA-1500 forforstærker

Du har jo en velfungerende kanal at måle på.

Christian Treldal, OZ1GNN
Re: Dennon PRA-1500 forforstærker

Er jeg allerede i gang med, men det ville nu hjælpe lidt hvis jeg havde et
diagram.

Re: Dennon PRA-1500 forforstærker

Kan som regel købes til meget billige penge i HiFiklubben.

Kalus
Re: Dennon PRA-1500 forforstærker

Tak ... det vil jeg prøve at undersøge :o)

Finn

Site Timeline