Dell lader til en Acer bærbar...

Jeg har en Acer med en 19v psu til, og har fået fingre i en Dell 19,5v psu,
som jeg gerne vil bruge som ekstre forsyning fast ved skrivebordet, så den
anden ikke skal pakkes ud og ind hele tiden...
Men som sagt så er den gamle på 19v og den nye på 19,5v. men har det nogen
betydning når det ikke er mere... Kan jeg ikke bare skifte stikket, og bruge
den, eller er det for resikabelt...

Mvh Tonn Madsen

Re: Dell lader til en Acer bærbar...

Det er der intet problem i: Jeg har tit brugt en forkert strømforsyning og
har endnu ikke set noget problem.
Jeg har endda smidt noget der ligner 28v på en, dog lidt ældre, Dell maskine
med påtrykt 19Vdc... den står på en båd med 24v, som jo reelt er omkring 28
ved ladning. Den kører nu på 3.år uden problemer!

Re: Dell lader til en Acer bærbar...

Jeg takker for svaret, så skal det jo prøves...

Mvh Tonni Madsen

Site Timeline