Dell 1907FPV ultrasharp med sort skærm.

Har en 19" dell som har sort skærm. Virkede fint til jeg slukkede og
kunne ikke tænde dagen efter. Skærmen er helt sort, intet lys i powerknap
og laver en chirp-chirp lyd et par gange i sekundet. Skærmen er knap fire
år gammel, så det kunne godt være gamle lytter. Nogen der har andre bud?

Tomas

Re: Dell 1907FPV ultrasharp med sort skærm.
"Tomas Pedersen"  skrev i meddelelsen

[...]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jeg har prøvet det sammen med 3-4 skærme efterhånden.
I ALLE tilfældene var det blot nogle få lytter, der skulle skiftes.

Så jeg ville da få den undersøgt - selv om det også skulle koste.

Mvh
KSor

Re: Dell 1907FPV ultrasharp med sort skærm.

Tak for svar. Jeg får den skilt ad engang når den har stået og irriteret
mig længe nok.

Tomas

Re: Dell 1907FPV ultrasharp med sort skærm.
Den 22.09.2011 13:10, skreiv Tomas Pedersen:

Forsøk Google: [skjermnavn] + reprir

HM

Site Timeline