Dell 1905FP Backlight problem

Hej NG

Jeg har en Dell 1905FP som tilsyneladende tænder, men backlightet blinker kun lige en gang kortvarigt når jeg sætter strøm til. Hvis jeg hiver 2 af stikkene til backlightet ud(Den ene trafo) har skærmen samme fejl. Men hvis jeg hiver de 2 andre backlight stik fra kommer der ikke noget blink ved power-on. Er panelet defekt eller skal jeg prøve at kigge på den ene side af inverter kredsløbet? Håber nogen kan hjælpe

Venlig hilsen Morten Dalsgaard

Reply to
Morten [4000]