Delco radio

Hej NG.

Nogle som ved hvor det skulle være muligt at hente el diagrammer til en
gammel Delco Radio Div model 7270405 og model 7264165 på nettet.
Bilradioerne har siddet i en cadillac frea 1954 og skal renoveres. Jeg ved
ikke ret meget mere om radioerne da jeg spørger for en anden, men kan skaffe
flere informationer hvis det er krævet.

Venlig hilsen Lasse.

Re: Delco radio
Hej Lasse

Gå på Google og søg på "Delco Radio Schematics", så dukker der en
del op, så er det bare at vælge de rigtige.

Mvh Max

Re: Delco radio

Hvis ellers de er på lager kan de vist købes her for 5$.

www.justradios.com/oldcarschematics.html

Ellers er der også folk i vores nabolande der har specialiceret sig i
gamle bilradioer. Incl mulighed for usynlig opdatering, så den kan
modtage FM. På AM skal man nu om dage vist være temmmelig heldig for
at finde andet end sus og knas.

www.autoradio-wagner.de  eller f.eks  www.benndorf.se

I USA er der adskillige firmaer der lever af at renovere gamle
bilradioer.

Re: Delco radio

Lidt mere søgning gav at 7264165 diagrammet ligger her under Cadillac:

 http://techpreservation.dyndns.org/schematics/manufacturer.htm

Re: Delco radio

ved
skaffe

Hej Brian.

Tak for det, jeg tror at der er nogle som bliver glade nu. Men jeg kan ikke
åbne filen, hvilket program skal man bruge til at åbne den med?

Tror du det er muligt at finde det andet også, jeg er åbenbart ikke så skrap
til at søge på google som dig.

Venlig hilsen Lasse.

Re: Delco radio

Næ... jeg tror ikke jeg er specielt god til at søge, det er nok mere
et spørgsmål om at være stædig nok.

På forsiden ( http://techpreservation.dyndns.org/schematics/ ) skriver
de at der skal bruges en DJVU-plugin, den kan vist hentes her:
www.lizardtech.com/download/files/win/djvuplugin/index.php

Men sådan noget har jeg ikke meget forstand på. Så hvis du ikke kan få
det til at virke, må der vist være andre der kan hjælpe.

Er radioerne nogle af de her blærede der selv kan søge efter
stationerne med fodkontakt. Cadillac var tidligt ude med dem.

He he.. tjæk lige den her side:

  www.geocities.jp/cadillac1958_62sedan/58restore_radio_e.html

Ham her har diagrammet til 7270405 på hans liste:

 http://members.cox.net/dcosby1 /

Re: Delco radio

en
Jeg
kan
ikke
skrap

Hej Brian.

Jeg kender ikke så meget til radioerne, jeg blev bare bedt om at se om jeg
kunne finde diagrammerne. Jeg har fået den til at virke så det er helt ok.

Jeg har lige skrevet til hjemmesiden med den anden radio, nu må vi se om han
vil ud med den, hvis du ser den andet steds må du gerne sige til.

Venlig hilsen og tak for hjælpen.

Lasse Larsen

Site Timeline