Defekt TFT skærm

Hejsa.

Jeg har fået en defekt 17" TFT skærm forærende. Det er et eller andet noname
mærke. Problemet er at der intet sker når den får strøm. Ingen lys i dioden.
Når strømmen er sluttet til er der en lille "blip" lyd, når man lægger øret
til bagsiden (højfrekvent, lidt over en gang i sek.).

Jeg har skildt skærmen ad, og tjekket at sikringen ikke er sprunget (er
umiddelbart intakt). Er dog ikke helt bekendt med denne type sikring, om den
ser brændt ud hvis sprunget. Det er en glassikring med en rimelig tyk ribbet
tråd i. Er ikke "melfyldt". :)

Når jeg sætter strøm til psu'en med alle andre kabler fjernet er det med
samme resultat som ovenstående ("blip").

Kan man af ovenstående udlede noget om hvad der evt kan være defekt?

Jeg kan evt. tage en flok nærbilleder, og så kan vi tage den derfra. Som det
nok fremgår, er jeg ikke den store elektronikhaj, men kan dog svinge en
loddekolbe. Er der nogen der er friske på at hjælpe en amatør? ;)

- Martin

Re: Defekt TFT skærm

Switchmoden er defekt.

Led efter kortsluttede dioder eller transistorer.