Defekt flash chip

Jeg har en kammerats Nokia 5210 liggende som jeg lovede at kigge på, han har
fået ny telefon så det vigtigste for ham er at få numrene ud fra telefonen.
Jeg mener at have lokaliseret problemet til flash chippen (MPU'en) som ikke
har det særlig godt.
Findes der nogle tricks til at få liv i sådan én bare et kvarters tid? Om
den så dør helt og aldeles bagefter er ligemeget.
Hvis jeg forsøger at genflashe den dør den ca. halvejs med en melding om at
data'en der skulle være skrevet til chippen ikke passer med det den rent
faktisk returnerer.

MVH
Morten Lundstrøm

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Site Timeline