Defekt dvd drev i Medion notebook

Jeg har en Medion notebook computer, hvor dvd drevet ikke kan læse. Linsen
sidder yderst og jeg tror den sidder fast. kan jeg godt prøve at trække
linsen fri ved at skille det ad ? -Jeg er elektonik mekaniker så jeg er fiks
på fingerne, men jeg ved ikke så meget om dvd / cd drev.

Mvh
Brian

Re: Defekt dvd drev i Medion notebook

fiks

Hvis den er købt i ALDI inden for de sidste 3 år "burde" der være garanti på
endnu - det er der ihvertfald på min - altså 3 års garanti

Mvh
Arne Rasmussen

Re: Defekt dvd drev i Medion notebook
Hej

Der er ikke garanti på den mere (udløb i dec. sidste år.)
Drevet spinner op men den kan ikke læse. Hverken dvd eller cd-rom skiver,
trykte som brændte.
Jeg synes bare ikke linsen plejer at sidde yderst.

Mvh
Brian

Re: Defekt dvd drev i Medion notebook
Med Henblik på dit lille problem, så havde jeg på et tidspunkt en cd
afspiller som lavede det samme nummer, mener at linsen skal trække ind
i nul position, og hvis den har sat sig fast, måske mangel på olie
eller andet, så skal den tvinges ind i nul position igen, så skulle
det virke igen.....

det er jo mekanisk linsen bevæger sig det gør cd'en ikke, og den
skulle meget gerne læse indefra og ud, så jeg tror bare at den har sat
sig!"!!!

a simple solution requires a simple question

Site Timeline