Defekt display på NAD 5420 cd afspiller.

Hejsa.

Jeg har en NAD 5420 cd afspiller som fungere fint nok, bortset fra at
displayet ikke virker. Jeg har hørt et sted at det bare en transistor der
skal skiftes, men hvor sidder den henne og skal den evt. udskiftes med en
anden model ? Hvis du kender til problemet, må du meget gerne skrive
tilbage.

Venlig hilsen Rasmus Christansen.

Re: Defekt display på NAD 5420 cd afspiller.

Så vidt jeg ved så er det faktisk bare 2 almindelige glødelamper der sidder
bag displayet som lyskilde...
Har også en NAD hvor pærerne sprang, og så købte jeg nogle ret kraftige
lysdioder med hvidt lys og smækkede en modstand på... de springer i hvert
fald ikke... :-)

mvh
Rasmus M.

Re: Defekt display på NAD 5420 cd afspiller.

du kan købe to nye pærer hos :
Hi-Fi Klubben Service
Dali Allé 1
9610 Nørager