Re: Defekt Beomaster4500
|| Sikker på den ikke skriver " CODE" ?
|| mvh
|| JBH

Det udtales "coje" på Vejlensisk ;-)

Mvh Ebbe

Re: Defekt Beomaster4500
Ja med mindre display er i stykker.
Det er et gammelt display med 7 leds i så jeg tror den er go nok.
Beomaster 4500 er heller ikke kode beskyttet, det kom først senere.

Tue

Re: Defekt Beomaster4500

Hvis backupbatteriet dør eller kortsluttes, vil den skrive CODE. Det er en 4
cifret kode som skal tastes (Mener det er på fjernbetjeningen)  mens
apparatet er i standby.

Ps.Jeg er blevet fortalt at det var de indledende øvelser til den senere
tyveribeskyttelse som blev indført i nyere produkter.

mvh
JBH

Re: Defekt Beomaster4500

Du har ret, jeg har fjernet batteriet og nu virker den

Tak for hjælpen

Tue

Site Timeline