defekt b&w højtaler

hej, jeg har brændt den ene bas/mellemtone enhed af i mine gode gamle b&w dm
7 mkII.
hifi klubben, der er forhandler, af b&w i dk, har meddelt at dele til disse,
ikke laves mere.
hvad dælen gør jeg nu ?

Re: defekt b&w højtaler

Re: defekt b&w højtaler
Du kan købe 2 DM7 mk2 af mig for 1600,-
De er i orden
Claus
Solrød

Re: defekt b&w højtaler

Send enheden til reparation. Der er flere muligheder, Basrep eller A.T.
Højttalerværksted.

Hans

Re: defekt b&w højtaler

A-Z har da vidst nogle eltax til en tusse.. ;)

Kasper

Re: defekt b&w højtaler
hej , tak for interressen. har sendt en mail til basrep. kunne også være
interreseret i dine ht. claus, jeg bor i fredericia, men de kunne evt.
sendes.
mvh henrik

Re: defekt b&w højtaler
dm
disse,

Jeg husker ikke hvad det hedder, men mener at det hedder Dansk HiFi og
ligger på Frederiksberg Alle, helt nede ved Vesterbrogade.
De kan helt sikkert hjælpe dig.
Kai

Re: defekt b&w højtaler

Tænker du ikke på Dansk audio teknik ?
Han er flyttet til Vesterbrogade (nabo til KT radio og købt af KT radio)
Claus

Re: defekt b&w højtaler

jo

Re: defekt b&w højtaler
hej igen,
glæder mig over de gode fif.
var på kt radios hjemmeside, og fandt nogle enheder som ligner de gamle.
men kan jeg bare skifte enhederne ud ?
jeg tænker på delefilter, overbelastnings beskyttelse m.v.
mvh henrik

Site Timeline