Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Er der nogen her inde, der har forstand på at reparere en defekt Pioneer
PDP-502 Plasma skærm ?

Mvh

R.B.P.

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Det ville helt sikkert hjælpe en hel del hvis du skrev noget om hvad den
fejlede.

/Dennis

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Ja det er der.

Endelig et simpelt spørgsmål, der kunne besvares med et simpelt svar ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm
Der er kommet misfarvninger i højre side af skærmen.

De kommer ca. 1-2 timer efter man har tændt for skærmen.

Så bliver f.eks. blå himmel pastelfarvet violet.

Det startede som et lille feldt, men har nu bredt sig til et større område.

Mvh

R.B.P.

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Nej det skulle ikke være selve skærmen, ej heller dårlig forbindelse.

I følge en af Pioneers teknikere, skulle det være et kendt problem,
der i bedste tilfælde kan afhjælpes med en justering.

Mvh

Rex

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Det tror jeg nu alligevel....

Så lad dem gøre det :-)

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Av. Av. Av.

Hvis en "justering" kan klare det giver jeg kage.

The usual suspect: Noget stort af glas.

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg skal lige sige at jeg ikke er tekniker. Men violet indfarvning i den
ene side har jeg oplevet på et crt-tv. Årsagen var et elektromagnetisk
felt som "angreb skærmen".
Det var omkring nogle ledninger i væggen. jeg flyttede skærmen og det
forsvandt.
Jeg har også set det hvis en højttalers magnetfelter kommer for tæt på
skærmen.
hvis det nu var det, så var du en heldig mand.,-)

Hilsen
Jens

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail /

Re: Defekt 50" Pioneer Plasma skærm

Nu er det et plasma vi snakker om.....