DEFA startspærre

Hejsa:-)

Jeg har DEFA startspærrer system i min bil, og min fjernebetjening er gået i
stykker. Den lille grå med 2 blå knapper.
Er der nogen der ligger inde med et diagram over sådan en fyr???

--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

Re: DEFA startspærre

Sådan noget kan sikkert ikke repareres, køb en ny i stedet og kod den ind.

Niels

Re: DEFA startspærre
Hejsa :-)

Ah mund ikke, en ny koster 498 kr..... Og det synes jeg nu er en
del....Håber der er nogen som kn hjælpe...

--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

Re: DEFA startspærre
Hej Mikael

Ville du være tryg ved din startspærre hvis diagrammer og alt
andet om dem bar lå og flød på nettet ?

Mvh Max

Re: DEFA startspærre
Sikkerheden ligger ikke i hw - den kan altid aflures.
/carsten

Re: DEFA startspærre

Viden er ikke en trussel for et frit og ansvarligt samfund IMHO

Re: DEFA startspærre
Det lyder dyrt, er det i bildillen du har fået den pris?

Niels

ind.

Re: DEFA startspærre
Hej

Nej det var hos Jari Auto.

--
mvh. Mikael
bemærk: fejl i email.....

Re: DEFA startspærre
Den er billigere i bildillen

http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID35%1782

Det er endda modellen med skydeknap ser det ud til, den uden koster vist nok
lidt mindre, men prøv at ringe til dem.

Niels

den

Site Timeline