DCF77

Hvor kan man købe en lille DCF77 modtager til indbygning? jeg skal bruge
digitalsignalet til at smide ind i en CPU, så jeg er interesseret i en
modtager på en stump print med antenne.

Alternativet er at rippe noget fra et ur fra den lokale isenkræmmer, men er
det til? jeg har ikke lukket nogle af dem op for at se hvad der er inden i.

Peter

Re: DCF77
Hej Peter

Jeg har tidligere købt dem hos  www.conrad.de   men ved
ikke om de stadigvæk føre dem.

Re: DCF77

Du har ret
http://www.conrad.de/goto.php?artikel64%1138

Men det ville jo være nemt hvis en eller anden havde den her i Danmark. RS
har ikke noget i den retning så vidt jeg kan se, underligt.

Peter

Re: DCF77
Hej Peter

"Besværret" er da det samme om man handler hos Conrad
eller hos RS :)

Re: DCF77
Prøv om Brinck har noget liggende.