dcf-77 modtager

Er det muligt at købe dcf77 modtagere her i landet, og hvis det er
tilfældet
hvor.
Mvh Lars

Re: dcf-77 modtager
Skal det være i kasse eller løse print?
Danbit har nogle kasser.
Conrad(.de) har løse print.
Vær opmærksom på at signalet er følsomt for støj.
Hvis himlen er synlig kan GPS være et bedre alternativ.
/hjj

Re: dcf-77 modtager

Det nemmeste og billigste, er at købe et billigt DCF-77 digitalur når de er
på tilbud til en 50'er, og så tage signalet ud derfra.

Mvh Hauge

Re: dcf-77 modtager

Hej Lars

Jeg ved at grässlin tidligere har solgt en løs dcf77 modtager til deres
digitalure for dinskinne montage, ring og spørg ABB.

http://www.abb.dk/global/abbzh/abbzh251.nsf !OpenDatabase&db=/global/dkabb/dkabb502.nsf&v20%92&e=dk&c18%9432C58AB36E84C1256AE60035CF60

Hilsen Tommy

Re: dcf-77 modtager
Hej,

Nu spørger du godt nok efter danske forhandlere, men jeg købte engang
nogle print ved Conrad i tyskland via nettet (nemt og bekvemt) og de
virker perfekt og var ikke dyre. Mener omkring 60-80 kr for sådan en.
Det er nok det nemmeste du kan gøre!

Mvh
   Jan

Re: dcf-77 modtager
Hej Alle.
Mange for de input i har givet mig.
Jeg har bestilt et par stykker ved Conrad, så må jeg se om de opfylder
mine
krav.
Mvh Lars

Site Timeline