DC stik til Compaq PC

Hej - er her nogle som ved hvor man kan kF8%be DC stik (hun, D8%7,5 pin i
modparten er ca. D8%1,5, gul plastisolering ) til en Compaq 615 bE6%rbar
PC.
Mine bF8%rn fE5%r F8%delagt deres jE6%vnligt - indtil nu har jeg kunnet lod=
de
ledningerne pE5% nE5%r de knE6%kkede af, og en gang krympeflex udenover, me=
denne gang er selve midterterminalen brE6%kket helt inde ved
plasticisoleringen.

PE5% forhE5%nd tak !

Jens (+ dF8%tre)

Re: DC stik til Compaq PC
Hej Jens

En god løsning kan være at lodde en ledning på printet inde
i den bærbare, så kan du selv bestemme hvilket stik du vil
have på og så bliver der heller ikke brækket i stikket på
printet mere.

Max

Re: DC stik til Compaq PC

Okay - jeg skylder vist at fortE6%lle, at det er hun stikket pE5%
ledningen jeg sF8%ger.

Jens

Re: DC stik til Compaq PC

Jeg har fundet stikket pE5% ebay - og er bestilt. Ca. 45.- for tre stk.
incl porto ;-)

Jens

Re: DC stik til Compaq PC

Hej Jens.

Vil du dele linket med os andre ? Det kunne jo være at vi selv kom i
samme situation en dag...

// Per.

Re: DC stik til Compaq PC

SelvfF8%lgelig :
http://cgi.ebay.co.uk/3-x-DC-Power-Plug-4-75mm-x-1-7mm-Connector-/270398227 =
186?pt3D%UK_Computing_Laptop_Accessories_LaptopCables_Connectors&hash3D%ite=
m3ef4fd82f2

Stikkene kom med posten (brev) efter ca. en uge - super !

Jens

Site Timeline