DC stik hvor

Jeg skal bruge et DC stik til en medie afspiller. Stikket er rundt 10mm i diameter med 4 ben i, og der er lidt større afstand mellem det ene set ben end det andet. Der er et billede af stikket her:

Spørgsmålet er hvor får man fat i sådan et stik henne og hvad hedder det? /Tom

Reply to
Tom

Hvor i landet er du?

Det kan ligne et gammeldags mikrofonstik til walkie-talkie. Hvis du kan tage afspiller og stik med ned til elektronikpusheren er det nemt at afprøve om pusherens stik passer.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

"Tom" skrev i en meddelelse news:g4i6ht$j9v$ snipped-for-privacy@newsbin.cybercity.dk...

Du kan se en beskrivelse af stikket her

jeg ved desværre ikke hvor du kan købe det. Venlig hilsen Kim

Reply to
Kim Madsen