DC motor

Hejsa

Hvor kan jeg finde en billig lille dc motor(helst 12 volt) der kun køre med
måske 10 omgange i minuttet ???

Nogle der kan hjælpe...?

Re: DC motor

Så skal du have fat i en motor med gear.

Hvad skal den trække ?

Re: DC motor
Kig på WWW.RC-component.dk
med

Re: DC motor

Ellers tak, jeg købte nogle af JBM (JBH ??? whatever - en flink fyr
fra Aulum) sidste år. De virker fint.

Re: DC motor

Siden virker ikke..

Tænker du på www.rs-components.dk ?

Udover det, gider du så ikke skrive dit svar under spørgsmålet og fjerne den
del af indlægget du ikke svarer på?..

/peter

Site Timeline