DC bøsning

Hej alle.

Håber i kan hjælpe. Mangler en DC bøsning (Power Jack) til min bærbare pc.
Jeg har fundet nogle på qxl.com men syntes det er lige lovlig langt
væk....... Det er til en HP Pavilion ZV5000....

På forhånd tak
Kenny

Re: DC bøsning

Det plejer ellers at fungere fremragende på QXL selvom sælger bor lidt langt
væk. Jeg plejer at bruge postvæsnet i de tilfælde, de fungerer osse rimeligt
godt ;-)

mvh Ebbe

Re: DC bøsning

Hej Ebbe......

Tak for dit fyldestgørende svar :-/
Jeg tror ikke Post Danmark opererer i Staterne, men endnu engang tak?!?!?!?

Kenny

Re: DC bøsning

Nej, men det gør deres samarbejds partnere (de andre landes
postvæsener). Og det fungerer glimrende.

--
Slet transportmidlet før eu
                                    __o

Levering fra USA = $ og muligvis noget besvær.
Måske jeg ikke formulerede mig ordentligt, så jeg prøver igen. Jeg kunne
godt tænke mig at vide, om der er nogen der ved, hvor man kan købe dem i
DK..
Har prøvet PC netto men de ville ikke sælge, men tilbød at reparere.

Re: DC bøsning

Jeg har lige fået lidt småting hjem fra USA, og der var ingen problemer
overhovedet, det tog en uges tid.

Nå, bortset fra det, så mindes jeg at emnet har været oppe at vende før,
indenfor de sidste par måneder. Jeg er ikke sikker på, at det har været i
denne gruppe, for jeg har lige "bladret" 2½ måned tilbage, uden at finde
noget.

Hvis du kan komme til at ta' et billede af bøsningen, gerne så man kan se
hvordan den sitter fast, så prøv at oploade det i dk.binaer, det kan måske
gi' pote. Sidste gang der var en der spurgte, mener jeg det var Max der
havde en løsning.

Happy hunting

mvh Ebbe