Datalink kode

Jeg går er temmelig glad for betjeningen på mit B&O anlæg, aå glad at
jeg gerne vil dele det med resten af mit anlæg.
Er der nogen derude der ved hvor man kan finde en oversigt over koderne
i datalink? Og evt en måde at dekode det på, så man let kan forbinde det
til andet udstyr
mvh
   Jeppe

Re: Datalink kode

sådan noget?:

http://xlink.beli.net /
http://www.fastflow.it/~vipi/beo /

Bo //

Re: Datalink kode
Nej, desværre ikke. Det jeg tror jeg skal bruge er noget i retningen af
en ascii tabel der fortæller hvad de forskellige koder gør, samt start
og stop bit og hvad der ellers kræves til en seriel datakommunikation

mvh
   Jeppe

Re: Datalink kode
Hej Jeppe.

Jeg har faktisk lavet et program i C til en PIC18F252 som modtager signalet
fra en Beolink modtager.
PIC'en modtager & dekoder signalet og sender det som ascii kode på en alm.
seriel port.
Jeg har ikke selv brugt det til noget fornuftigt endnu, kun lavet det for
sjov.
Jeg kan sende dig en list af koden hvis du vil ?

John