datablad på mpeg2 encoder

hej ng

er der nogen der ved hvor datablad på ct212 dvb dekoder chip kan downloades
eller hvad med af9013 (demodulator skal fange mpeg2 transport streamen)

og til sidst hvad med datablad oversigt over register på cx23416 fra
conexant

vh. Lars madsen

fjern dyret i mail adressen :-)
download2@mail(hest).dk

Re: datablad på mpeg2 encoder

Hvis ikke google kan hjælpe dig:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=CX23416&btnG=S%C3%B8g&meta =

blver du nødt til at kontakte leverandøren. De må da vel vide hvad de
har lavet ?

Bo //

Re: datablad på mpeg2 encoder
Hej Bo
det er kun en 2 sideres flyder ikke nogen pinout og ikke noget om
programeringen afd den desvære
er bange for at når leverandøren ikke ligge dem ud på deres web skal jeg
købe 1000 for at få databladet

Lars

Re: datablad på mpeg2 encoder

her hjælper det ikke at blive bange. Send en mail til dem, der har lavet
det, og afkræv dem doc. Hvis ikke de vil beskrive, hvad de h ar lavet,
er det for mig at se en anden rangs bix..

Bo //

Re: datablad på mpeg2 encoder

Nej nej Bo der har du fejl.

Ali lavede en multifunktion chip  ( 1 chip PC ) med en 486 inkluderet i.
Den kunne du også kun få en 3-4 siddet beskrivelse af.
Den sad i en masse controlere, selv om du ikke kunne finde/få databladet.
Det er dog blevet lækket nu.
Tvivler også på at du kan få datablad over de nyeste Nvidia kredse.

Benny

Re: datablad på mpeg2 encoder

www.datasheet4u.com/html/C/T/2/CT212_CHEERTEK.pdf.html

Datasheet er preliminary, men i mangel af bedre ...

/Steen

Re: datablad på mpeg2 encoder
hej Steen

ja havde det men kan desvære ikke se hvilken ben nummer jeg skal bruge da
pdf'en ikke er tydelig nok

er ved og lave en video til ethernet boks og en ethernet til video boks men
kravet er dvd opløsning
vh. Lars