Datablad på MMBF4392

Hejsa derude.
Er der nogle der kan hjælpe mig med et datablad til overstående fet? Det er
en SMD udgave, To92 udgaven hedder PN4392.
Jeg har fundet et datablad ved Farichild, men de har ikke nogle
karakteristikker i deres datablad, og det er dem jeg mangler.
Ifølge Rs-components hjemmeide er det Motorola der laver dem, men jeg kan
ikke finde noget datablad der, samt google har denne gang ikke været min ven
:(
Please help!!!

MVH
Thomas.

Re: Datablad på MMBF4392
Hejsa,

er
ven

Hvis du skal finde et datablad for en Motorola-halvleder, skal du nok søge
på www.onsemi.com.

Alternativt kan du anvende www.freetradezone.com (+12 mio. datablade på
obsolete komponenter)

/Claus

Re: Datablad på MMBF4392

Hejsa
Tak for de link. Det var lige hvad jeg skulle bruge :)

MVH
Thomas.

Site Timeline