Datablad på MMBF4392

Hejsa derude. Er der nogle der kan hjælpe mig med et datablad til overstående fet? Det er en SMD udgave, To92 udgaven hedder PN4392. Jeg har fundet et datablad ved Farichild, men de har ikke nogle karakteristikker i deres datablad, og det er dem jeg mangler. Ifølge Rs-components hjemmeide er det Motorola der laver dem, men jeg kan ikke finde noget datablad der, samt google har denne gang ikke været min ven :( Please help!!!

MVH Thomas.

Reply to
Thomas

Hejsa,

er

ven

Hvis du skal finde et datablad for en Motorola-halvleder, skal du nok søge på

Alternativt kan du anvende

(+12 mio. datablade på obsolete komponenter)

/Claus

Reply to
Claus Marcussen

Hejsa Tak for de link. Det var lige hvad jeg skulle bruge :)

MVH Thomas.

Reply to
Thomas