Datablad på J-FET UP-07

Kan nogen af jer kloge hoveder hjælpe mig med et datablad på UP-07 J-FET?
Google er ikke min ven i den forbindelse... .
Ved direkte kontakt fjern SLET DETTE i min mail adresse.
God weekend til jer alle.

vh Henrik

Re: Datablad på J-FET UP-07

Er det en transistor eller en Opamp ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Datablad på J-FET UP-07

Transistor med en size på omkring 11x8x3mm. Det er det eneste info jeg har.
Fabrikat, data mv. ukendt.

vh Henrik

Re: Datablad på J-FET UP-07

Den er triky den der :o)
Det eneste jeg kan finde er her , den koster 0.99 Dollars
https://www.addison-electronique.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=up07&osCsid85%00849d616ecebafe8a55a057b43dbc
Måske en mulighed hvis alt andet glipper.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Datablad på J-FET UP-07

https://www.addison-electronique.com/catalog/advanced_search_result.php?keyw
ords=up07&osCsid85%00849d616ecebafe8a55a057b43dbc
meddelt at den ikke længere er på lager. Måske nogen har kontakt til en
online proff. databog / dealer ?
Jeg plejer at kunne finde tingene - plejer er pt. død :()

vh Henrik

Re: Datablad på J-FET UP-07
Hvad vil du vide? Det er Gaas fet til hf. Er det pinout eller data eller
havd?
mvh HF Erik

Re: Datablad på J-FET UP-07

J-FET?

Datablad, og evt. brugbar erstatnings type. Erik alt info er velkommen - jeg
er helt blank på denne type, og kan ikke finde en som forhandler UP07 typen
i hele verden. Det glæder mig virkelig du kender typen, perfekt!

vh Henrik

Re: Datablad på J-FET UP-07

Jeg kan finde diverse obskure erstatningstyper 3sk216 3sk250 osv, men
hvad skal du bruge den til? der findes måske noget mere nærliggebde.

mvh HF Erik

Re: Datablad på J-FET UP-07

Erik, undskyld jeg spørge lidt dumt, men er du sikker på vi taler om samme
type. UP-07 er udstyret med 3 ben, og er ingen dual gate type. Huset har
størrelsen 11x8,5x3mm, og jeg vil tro den er fremstillet omkring 1980 eller
der omkring?
vh Henrik - Godnat for nu, og tak for rådgivning.

Re: Datablad på J-FET UP-07

eller
vh Henrik

Re: Datablad på J-FET UP-07
Hej Henrik

Hvis andre skal hjælpe dig, så vil jeg foreslå at du
beskriver nøjagtigt hvad du har brug for, fortæller
hvad kredsløb (apparat) komponenten sidder i,
hvad der står på denne komponet og evt. om den
er forynet med logo og lignende.

Husk at jo bedre du beskriver dine problemer, jo
større er muligheden for at du får kompetent
hjælp, og husk at på usenet er tankelæsere en
meget stor mangel.