Datablad på J-FET UP-07

Kan nogen af jer kloge hoveder hjælpe mig med et datablad på UP-07 J-FET? Google er ikke min ven i den forbindelse... . Ved direkte kontakt fjern SLET DETTE i min mail adresse. God weekend til jer alle.

vh Henrik

Reply to
Henrik

"Henrik" skrev i en meddelelse

Er det en transistor eller en Opamp ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse news:47bf0fd0$0$2089$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Transistor med en size på omkring 11x8x3mm. Det er det eneste info jeg har. Fabrikat, data mv. ukendt.

vh Henrik

Reply to
Henrik

"Henrik" skrev i en meddelelse

Den er triky den der :o) Det eneste jeg kan finde er her , den koster 0.99 Dollars

Måske en mulighed hvis alt andet glipper.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse news:47bf1c3d$0$2089$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

meddelt at den ikke længere er på lager. Måske nogen har kontakt til en online proff. databog / dealer ? Jeg plejer at kunne finde tingene - plejer er pt. død :()

vh Henrik

Reply to
Henrik

Henrik skrev:

Hvad vil du vide? Det er Gaas fet til hf. Er det pinout eller data eller havd? mvh HF Erik

Reply to
ER

"ER" skrev i en meddelelse news:47bf4cc5$0$90264$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

J-FET?

Datablad, og evt. brugbar erstatnings type. Erik alt info er velkommen - jeg er helt blank på denne type, og kan ikke finde en som forhandler UP07 typen i hele verden. Det glæder mig virkelig du kender typen, perfekt!

vh Henrik

Reply to
Henrik

Henrik skrev:

Jeg kan finde diverse obskure erstatningstyper 3sk216 3sk250 osv, men hvad skal du bruge den til? der findes måske noget mere nærliggebde.

mvh HF Erik

Reply to
ER

Erik, undskyld jeg spørge lidt dumt, men er du sikker på vi taler om samme type. UP-07 er udstyret med 3 ben, og er ingen dual gate type. Huset har størrelsen 11x8,5x3mm, og jeg vil tro den er fremstillet omkring 1980 eller der omkring? vh Henrik - Godnat for nu, og tak for rådgivning.

Reply to
Henrik

"Henrik" skrev i en meddelelse news:47bf6586$0$2110$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

eller

vh Henrik

Reply to
Henrik

Hej Henrik

Hvis andre skal hjælpe dig, så vil jeg foreslå at du beskriver nøjagtigt hvad du har brug for, fortæller hvad kredsløb (apparat) komponenten sidder i, hvad der står på denne komponet og evt. om den er forynet med logo og lignende.

Husk at jo bedre du beskriver dine problemer, jo større er muligheden for at du får kompetent hjælp, og husk at på usenet er tankelæsere en meget stor mangel.