Datablad på en MM924A0?

Jeg har forgæves søgt efter et datablad for IC-kredsen "MM924A0", men det er
ikke lykkedes at finde nogen informationer om den. Ud fra forbogstaverne
"MM" gætter jeg umiddelbart på, at det er en ældre Motorola kreds, men på
Motorolas hjemmeside, er der ikke noget link til deres semiconductor
afdeling, og derfor fandt jeg ikke mange informationer her...

Er der nogen, som har en god idé til, hvordan man finder oplysninger på
kredsen?

/Henrik

Re: Datablad på en MM924A0?
Hej Henrik

Gamle Motorola kredse hedder jo ofte noget med M, MC osv, men er
som regel også forsynet med deres logo, et M inde i en cirkel.
Hvad bliver kerdsen brugt til ?

Mvh Max

Re: Datablad på en MM924A0?
Kredsen sidder i den digitale indgang på en forstærker... Muligvis kan det
være en D/A konverter, buffer eller signaltilpasning (beskyttelse) til
videre dataprocessering i forstærkeren. Kredsen kan muligvis også indeholde
et codec, men jeg er ikke sikker på dette.

Søger man på google på hele eller dele af navnet, plejer der som regel at
komme en ledetråd til, hvad kredsen indeholder, men ikke denne gang.

Mvh.
Henrik

Re: Datablad på en MM924A0?
Hej Henrik

Det lugter af en kreds designet til at sidde netop der.

Mvh Max

Re: Datablad på en MM924A0?
Simpelt spørgsmål, hvor mange ben?
mvh Erik

Re: Datablad på en MM924A0?
924a lugter lidt af negativ spændingsregulator eller noget.
mvh Erik

Re: Datablad på en MM924A0?
er

Du skal nok prøve med Mitsumi eller Mitsubishi Electronic de har ic'er der
starter med M og MM

--
Hilsen
   Peter N Petersen

 - Du sagde det var i noget indgang... digital / analog indgang??? - Eller
måske Video??

Hvad heller apparatet den sidder i?? - Fabrikat, type mm.
Hvor mange ben??
Køleplade??
SMD / Leaded??
Billede??

 - Tit kan man finde databladet på kredsen, nogen gange er en maual /
schematic nødvendig...

Lars / Viborg