Datablad over DAB-modul

Hejsa

Jeg roder rundt for at finde et datablad over Frontier Silicon's Venice 5.0
modul, men det er mig ikke lykkedes endnu.

http://www.frontier-silicon.com/products/modules/venice5.0.htm

De svarer ikke på mail, så det er åbenbart ikke muligt at finde det hos dem,
men hvis der er en her i gruppen der ved hvor jeg kan finde det, vil det
være rart.
Det skal ikke være productbrief eller lign. "hvad kan modulet" jeg skal
bruge, men et reelt datablad og/eller noget software ala SDK dertil.

Mvh Hauge

Re: Datablad over DAB-modul

Jeg har forsøgt gentagne gange at få fat i samme info, men de er ikke
interesseret i at man kontakter dem.

Jeg tror at eneste mulighed for at få SDK, datasheets osv er hvis du
ringer til dem og bestiller et helt udviklingskit der koster en arm!

// Per.

Re: Datablad over DAB-modul

Det er samme problem som med Radioscape..

Det er nemlig rigtigt, og det er lidt for dyrt for mig..

Men hvis det har interesse for dig også, så kik her:
http://www.digital-car.co.uk/forum/showthread.php?t86%09&highlight=rs200&page=3
og
http://www.digital-car.co.uk/forum/showthread.php?t11%613

Jeg har fået fat i et par moduler, nu skal jeg så have fat i en DAB-radio
der bruger modulet som slave.. Og det tror jeg at jeg har fundet, skal bare
lige have købt den på mandag ;o)

Mvh Hauge

Re: Datablad over DAB-modul

Men nu er det da lykkedes mig at læse flashen i modulet og endda brænde det
tilbage, og der er stadig liv i radioen ;o)

Nu mangler jeg bare den Sony DAB hvor samme modul kører i slavemode, og så
læse flashen i den, så kan det styres fra puteren istedet for via 10 knapper
og et tåbeligt display.

Mvh Hauge

Site Timeline