Datablad fra forskellige producenter

Hej nyhedsgruppe :-)

Jeg sidder og har lige fået en kasse forskellige ic'er. Men nu da jeg sidder og kigger på dem, tænkte jeg på om producenten af de forskellige har noget at sige? For eksempel har jeg fået nogle 74HC4066AP fra Toshiba, men kan kun finde datablade på Phillips? Så har det egentlig så meget at sige ?

Mvh Ken

Reply to
Ken Jørgensen

Hej Ken

Almindeligvis nej, om der står Philips eller Toshiba behøver ikke gøre den store forskel, de kan jo principielt være lavet samme sted på samme måde. Men der kan være forskel, specielt hvis man bruger kredsene helt ud til deres ydregrænser.

Lækkert :-)

Det jeg gerne ville høre så jeg kan komme igang med at designe lidt :-)

Mvh Ken

"Max" wrote

Reply to
Ken Jørgensen

"Max" skrev i en meddelelse news:47bb1c99$0$15880$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

En anden mistelten der også bør tages i ed er om der står Motorola på kredsen :-(

Deres logik serier følger ikke nødvendigvis andre fabrikater slavisk.

--
Uffe Bærentsen
Reply to

Hej

Link til toshiba datablad:

Olav

"Max" skrev i en meddelelse news:47bb1c99$0$15880$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
o.juhl

dder

noget

kun

Pr=F8v her, der er datablade i metervis.

mvh Thorbj=F8rn

Reply to
thl

Takker for alle svar :-)

Den side fra thl er jo genial.

Mvh Ken

"thl" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@41g2000hsc.googlegroups.com... > Hej nyhedsgruppe :-)

Prøv her, der er datablade i metervis.

mvh Thorbjørn

Reply to
Ken Jørgensen

Hvis siden skulle v=E6re i udu,(det sker), s=E5 har den en f=E6tter

mvh Thorbj=F8rn

Reply to
thl

Ken Jørgensen skrev: