Datablad fra forskellige producenter

Hej nyhedsgruppe :-)

Jeg sidder og har lige fået en kasse forskellige ic'er. Men nu da jeg sidder
og kigger på dem, tænkte jeg på om producenten af de forskellige har noget
at sige? For eksempel har jeg fået nogle 74HC4066AP fra Toshiba, men kan kun
finde datablade på Phillips? Så har det egentlig så meget at sige ?

Mvh Ken

Re: Datablad fra forskellige producenter
Hej Ken

Almindeligvis nej, om der står Philips eller Toshiba behøver ikke gøre den
store forskel, de kan jo principielt være lavet samme sted på samme måde.
Men der kan være forskel, specielt hvis man bruger kredsene helt ud til
deres ydregrænser.

Re: Datablad fra forskellige producenter
Lækkert :-)

Det jeg gerne ville høre så jeg kan komme igang med at designe lidt :-)

Mvh Ken

"Max" wrote

Re: Datablad fra forskellige producenter

En anden mistelten der også bør tages i ed er om der står Motorola på
kredsen :-(

Deres logik serier følger ikke nødvendigvis andre fabrikater slavisk.

--
Uffe Bærentsen

Re: Datablad fra forskellige producenter
Hej

Link til toshiba datablad:
http://www.toshiba.com/taec/components2/Datasheet_Sync//151/365.pdf

Olav

Re: Datablad fra forskellige producenter

PrF8%v her, der er  datablade i metervis.

http://kortlink.dk/4tvf
mvh
ThorbjF8%rn

Re: Datablad fra forskellige producenter
Takker for alle svar :-)

Den side fra thl er jo genial.

Mvh Ken

Prøv her, der er  datablade i metervis.

http://kortlink.dk/4tvf
mvh
Thorbjørn

Re: Datablad fra forskellige producenter

Hvis siden skulle vE6%re i udu,(det sker), sE5% har den en fE6%tter
http://kortlink.dk/4txs

mvh
ThorbjF8%rn

Re: Datablad fra forskellige producenter

eller her http://www.alldatasheets.com

Erik

Re: Datablad fra forskellige producenter

http://www.alldatasheet.com /

mvh Erik

Site Timeline