Datablad for Si9952

Hej,

jeg har under oprydning fundet en stang Si9952, som jeg ikke kan få Google
til at aflevere databladet for. Jeg har søgt på Vishey/Siliconix's
hjemmeside unden at blive klogere.

Det er en SO-8 pakke, sikkert med t MOSFET'er i, muligvis en P og en N
kanal. Er der nogen, der kan finde et datablad til mig, bliver jeg glad,
ellers smider jeg dem ud :-(

Bo //

Re: Datablad for Si9952

Farnell har den: 934630, IRF9952. Er det ikke den samme?

/Bo.

Re: Datablad for Si9952

Jeg tror det kan være den, men det undrer mig at Siliconix ikke har et
datablad. Datokoden er fra år 2000, og så længe er det da heller ikke siden.