Datablad

Davs Med jer alle.

Jeg ville høre om der var nogen af jer der evt ved hvor jeg kan finde datablad over følgende ICer:

TEA 6415 TEA 6420 ITT VDP 3108 ITT TPC 3040 ITT MSP 3410 ITT CCU 3000 MB 81 C 1000

På forhånd mange tak for hjælpen.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

"Jeg lærer så længe jeg lever"
Reply to
Thias Russell

Hej Thias

Google vil være et godt bud.

Ja det er bare med at holde sig igang :)

"Thias Russell" skrev i news:3fad2eee$0$9791$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk

-- Hilsen Peter N Petersen

Prøv her:

15kw

Davs.

Peter N Petersen

Det er bare pefekt takker mange gange.

Det ser ud til at jeg ikke kan få linket til at virke, men jeg takker mange gange for hjælpen, Så skal alle de andre bare findes.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell