Data-sheet for Texas DSP processor ??

Hej.
Jeg søger et data-sheet for følgende processor:
Texas Instruments
TMX320AV7110GFN
AD
17ZBJR3

Det jeg egentlig søger pt. er oplysninger om max. drift-temp.
(Men hele data-sheet´et ville da være sjovt at have)
Jeg kan ikke finde den på ti.com, der er mange andre 320´ere men ikke en
320AV7110.... :-(

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

http://www.petermann-technik.de/applications/pdf/HC-49US-SMD-TMX320AV7110GFN.pdf

Her står der 80 graderC.

Re: Data-sheet for Texas DSP processor ??
Hej OR og Hauge.

Tusind tak for jeres svar.... :-)

Mvh.
Peter

Re: Data-sheet for Texas DSP processor ??
hej igen....
Øhmmmm....
Er det ikke 70 grader ??
"Working temp" = 0-70 grader

Mvh.
Peter

Re: Data-sheet for Texas DSP processor ??

Det kan du have ret i, men max. temp. er 80 grader.

Site Timeline