Data på komponent.

Hvor finder jeg data på en x-tal oscillator.
Det er en SMD type med 4 ben.
Følgende står på den:
SDC    0519K
o100.0000
Jeg ved at der er tale om en 100 MHz osc.
Men flere data samt tilslutning er ønskeligt :-)
Har prøvet at google samt Alldatasheet.com og datasheet4u.com

--
mvh Uffe

Re: Data på komponent.

Gode nærbilleder vil være en hjælp

Bo //

Re: Data på komponent.

Den ligner denne, alle mål passer.

http://www.vectron.com/products/xo/vcc1.pdf

Men da jeg ikke kender Vcc, er jeg lidt lost.
Kender heller ikke fabrikat.

--
mvh Uffe

Re: Data på komponent.

Har en mistanke til at det kunne være denne:

http://www.njrtrading.com/2101/sdc_prod/en/sdc_smd.htm

Men det er godt nok ikke let at se ud fra mærkningen.

--
mvh Uffe

Re: Data på komponent.

Det er almindeligt at forsyningen sidder over diagonalen. Og output
"plejer" at sidde samme sted. Nogen bruger sidste ben som enable, og
andre til at trimme frekvensen.

0519 på ryggen af den er sandsynligvis datokoden: uge 19 år 2005, SDC er
enten fabrikat eller typeangivelse, men jeg kan ikke finde det nogen steder.

Forsyninsspændingen kan jeg ikke hjælpe med. Hvis den begynder at svinge
ved ca 2.5V er det formodentlig en 3 eller 3.3 volt oscillator. Men der
er stor usikkerhed. Er den en type Du har MANGE af ?

Frem med scopet og labforsyningen. Husk afkoblingskondensator og
sikkerhedsbriller :-)

Bo //

Re: Data på komponent.

Den er kun i enkeltstyk, så der er grund til at passe på den.
Men det er en sød lille en :-)

Større komponenter => større brag ;-)
Men det er ikke rart med svitsede fingre.

--
mvh Uffe

Site Timeline