Data på DAB/FM-tunermodul

Skulle der være nogen her, der ved hvor man fremskaffer nogle seriøse
datablade og programmerings-ting til den her:

http://www.radioscape.com/Products/Consumer/Modules/RS200/default.asp

Jeg kan ikke finde noget som helst seriøst på Google, og Radioscape svarer
ikke på mail, så nu prøver jeg her.
Jeg har sådan et modul, så det kunne være lettere interessant at få lidt
gang i det.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051123170322@smart-tech.dk
Re: Data på DAB/FM-tunermodul
Jeg kan desværre ikke umiddelbart hjælpe dig, men må jeg ikke høre, hvor du
har støvet det op? Sådan en kunne jeg også godt tænke mig at fuske med...

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: Data på DAB/FM-tunermodul
Hejsa

Faktisk ret nemt: Det er det modul der sidder i den DAB-radio som Netto har
på tilbud til 500 kr.
Jeg har testet det i forhold til min 6kkr Pioneer radio, og modulet er
næsten lige så følsom og selektiv på FM.

Hvis du evt. finder noget seriøst info om det modul, så må du _meget_ gerne
melde tilbage.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051124153409@smart-tech.dk