Dårligt billede på Iwatsu oscilloskop

Hejsa.

Jeg har et 60 Mhz Iwatsu oscilloskop som er ca 15 år, og som jeg har
været rigtigt glad for, men efter jeg har haft en pause i elektronik
som hobby, er det desværre gået i stykker.

Problemet er at billeder er meget utydeligt, lidt lige somom det er
ude af focus, men det er kun vandret focus. Hvis jeg prøver at justere
på focus bliver det bare dårligere.

Jeg har ikke selv færdigheder til at reparere det og jeg har også så
meget respekt for højtspændinden at jeg holde mine naller væk. Er der
nogen som kan hjælpe.? Jeg har ikke noget diagram eller anden teknisk
dokumentation udover manualen.

Evt. hvis nogen kan henvises til en reparatør vbil jeg også blive glad
for det, men jeg ønsker ikke at offre en formue for at få det lavet,
da jeg har set man kan få brugte oscilloskoper til en fornuftig pris.

--
...::Hilsen Erik

Site Timeline