Dantax Triade 34

Jeg har et problem med en fejl i et Dantax Triade 34 fjernsyn.
Vertical Amp. TDA8174W var kortsluttet og derfor skiftet.
Jeg har skiftet alle elektrolytter i kredsløbet og en 2,2ohms sikrings
modstand.

Fejlen er at der stadigt ikke er nogen vertical afbøjning.
Der er 28V-DC forsyning til TDA8174W der er et forbrug på ca 150mA.
Synk input +6V med pulser til +1V.
Rampegeneratoren kører og synkronisere sig fint i forehold til video.
Det eneste jeg kan se på udgangen er en puls på ca 26V "fra flyback gen"
efterfulgt af en negativ puls på ca. 0,5V / 1mS. resten af tiden er der 0V.
Har målt på diverse modstande i output kredsløbet og de ser fine ud.
V-Yoke "vertical afbøjnings spole" ser ikke ud til at fejle noget.

PS Jeg har skiftet TDA8174W to gange nu, så det er nok ikke fordi den nye
var defekt.

Nogle foreslag til løsning af problemet ?

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Fejlen er fundet.
Der er en stor forskel på en TDA8174W og en TDA8174AW.

--
Hilsen
   Peter N Petersen