dansk hobby cnc forum ?

Der har i flere omgange vE6%ret tale om et dansk cnc forum

er der nogen der ved om det blev til noget og evt. hvor man kan finde
det ?

/Frank

Re: dansk hobby cnc forum ?
Hej

Jeg bruger en del tid på emnet, men det er ikke lykkedes mig at falde over
en Dansk side.
Har tit tænkt på at lave en selv, men der er lige det med tiden :O)

Har du bygget en, eller skal du igang ?

Sommer hilsen
B.Agerholm

Hej

Der har i flere omgange været tale om et dansk cnc forum

er der nogen der ved om det blev til noget og evt. hvor man kan finde
det ?

/Frank

Re: dansk hobby cnc forum ?
Jeg er i fuld sving med at bygge en cnc-fræser til træ og plast.. Dvs.
jeg har købt lidt materialer og er igang med at tegne. Mangler i øvrigt
nogle steppere, hvis der var nogen der skulle ha' nogle gode
forbindelser. Men jeg er ikke klar over hvor kraftige de skal være endnu.

Jeg har også ledt lidt efter et dansk forum, men har intet fundet.
www.cnczone.com har du sikkert allerede fundet.

Hilsen
Martin