Dansk Diagram/Manual til Thor MC alarm fra Macca

Jeg har været den heldige el. uheldige køber af en MC.alarm hos Macca
men manualen er ikke 2 potter p.. værd er der nogen der har en dansk
liggende som jeg kunde få et kopi af el. er der nogen der har erfaringer
med at installere den på en Harley.
Har gennemtravlet nettet for en men det er ikke rigtig lykkedes at finde en.

På forhånd tak   Boie   www.boie.dk

Re: Dansk Diagram/Manual til Thor MC alarm fra Macca

Hvorfor kan du ikke bruge eks denne`?
http://www.kinojserklubben.dk/Tips%20og%20triks/montering_af_thor_mc_%20alarm.pdf

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Dansk Diagram/Manual til Thor MC alarm fra Macca

Den er ganske sikkert ikke tosset for nogle men det er mere det
elektriske jeg er interesseret i, denne omhandler mere det praktiske med
anbringelse og det kunne jo være der var en der havde sat den på en
Harley som jeg kunne trække på, da jeg syntes, at den der følger med er
mangelhaft , jeg syntes i hvertfald den er uoverskuelig men det kan jo
være jeg må kaste mig ud i det med mindre man kan betale sig fra det,.
ha det godt og lad os nyde den smule  solskin på vores maskiner  som vi
har mulighed for endnu.

Mvh Boie        www.boie.dk

Re: Dansk Diagram/Manual til Thor MC alarm fra Macca
er det ikke overkill at sætte en alarm på en kinoiser ;-)
man er da nød til at gå under, jorden vis man bliver taget i at stjæle en
kinoiser

Undskyld, men jeg kunne ikke dy mig

Site Timeline