danfoss styring til cirkulations pumpe

nogen der ved hvordan man kobler Danfoss trE5%dlF8%se CFM-23020%
gulvvarmeregulering til cirkulationspumpen, sE5% den slukker for20%
cirkulationspumpen nE5%r alle ventiler er off, ved det skal kunne lade sig=
20%
gF8%re men hvordan ? kan ikke finde noget pE5% danfoss.dk

Re: danfoss styring til cirkulations pumpe

nogen der ved hvordan man kobler Danfoss trådløse CFM-230
gulvvarmeregulering til cirkulationspumpen, så den slukker for
cirkulationspumpen når alle ventiler er off, ved det skal kunne lade sig
gøre men hvordan ? kan ikke finde noget på danfoss.dk

Du kan fx. kontakte Danfoss på 89 48 91 11 mandag, de taler dansk og de kan
hurtigt fortælle dig om funktionen er indbygget i systemet. Er den ikke det
kan du fx. montere en flowswitch i vandkredsen.

[...]

Hej

Hvordan virker det trådløse danfoss system nu? Jeg skal have nyt gulv i
huset og hat tænkt på det.
Min lillesøster fik et af de første da det blev frigivet. Da var det fa.....
noget af det mest infarne lort der var til. Det var sendt retur et par gange
og til sidst blev det afmonteret. Frekvensen lå vist midt i amatørbåndet og
deres nabo "væltede" systemet med hans radio.

Benny

Re: danfoss styring til cirkulations pumpe

Du kan evt. montere en af de cirkulationspumper der selv drosler ned.
Grundfoss laver dem
--
Calle.

Re: danfoss styring til cirkulations pumpe

Har gør-det-selv installeret (kun styring) en CFM-230. Der er en relæ-udgang
på apparatet, som afbryder, når alle kredse er off, den er beregnet til
cirkulationspumpen. Se datablad side 4 her
http://heating.danfoss.com/PCMPDF/vd78k302.pdf (jeg mener det er klemmerne
P-N til venstre for kreds 1 (med jord symbol)). Jeg har ikke haft problemer
med anlægget.
OBS: Jeg blev iøvrigt af Danfoss rådet til at montere en extern antenne.

Mvh
FInn Andersen

Site Timeline