DALI

Hej,

hvem opfandt DALI systemet?

Hvem producerer og markedsførere det? Osram og Philips er der andre?

Hvem opfandt det?

Er det en fælles standard?

Hvem skal man kontakte hvis man har en opfindelse til systemet?

takker for svarene på forhånd

Soren

---
Re: DALI

Tjah, jeg har aldrig hørt om DALI før i andre sammenhænge end Salvadore
og højtalere, så jeg spurgte min gode ven:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&qDA%LI+system&btnG=Search

Det virker som om der er en standard organisation i Tyskland:
http://www.dali-ag.org/ som ganske rigtigt har Philips Lighting som
medlem: http://www.dali-ag.org/m_az0.htm

Re: DALI
Hej Flemming,

tak det er rigtigt DALI stands for Digital Addressable Lighting Interface

Jeg havde ellers søgt efter det fandt ikek noget såå 1000 tak  hmm..

Mvh.
Søren

---