Dæmper

Hej jeg er ny i gruppen. Jeg har etableret et lydanlE6%g i
forsamlingshuset (NAD 2200 forstE6%rker og Dali 7 hF8%jttalere)
ForstE6%rkeren yder 150 W hF8%jttalerne kan tage 200 W men jeg syntes det
lyder lidt volsomt nE5%r jeg bare har den pE5% 60 %. Jeg kunne godt tE6%nke
mig at lave en variabel modstand som jeg kan skyde ind mellem
forforstE6%rker og forstE6%rker. Den ville jeg kunne lE5%se inde i kE6%lder=
en
sammen med forstE6%rkeren sE5% ingen kan komme til den. Det vil sige at
det er line-signalet jeg prF8%ver at dE6%mpe, helst uden forvrE6%ngning, er
der nogen der gider tegne en sE5%dan for mig. Mit problem er
selvfF8%lgelig at nE5%r folk bliver fulde kan de ikke hF8%re, sE5% skruer d=
helt op og sE6%tter fuld bas pE5%, det vil jeg gerne have at anlE6%get
skulle kunne overleve.
Med venlig hilsen
Hans JF8%rgen

Re: Dæmper

Hej Hans Jørgen, det er såmænd ganske simpelt.

Du skal bare bruge et af disse:

http://kortlink.dk/8uzc

Tilslut det således: (x2 for stereo)

http://kortlink.dk/8uzd

Mvh Thomas

Re: Dæmper

Hej Thomas
Tak for hjE6%lpen, jeg har allerede bestilt dyrene.
Med venlig hilsen
Hans JF8%rgen

Site Timeline