Dæmpeled til ADSL2-forbindelse

nej... der sidder ikke noget elektronik i selve telefonstikkene... Det er en RJ11 der sidder i de "moderne" telefonstik... søg på KAP stik på

mvh
Rasmus
Reply to
Rasmus M. Jensen

Det er den med 3 x RJ11 som jeg undersøgte.(vac T60407-W5813-X409-04 (TDC

323741)) Den type du nævner, har jeg ikke pt. undersøgt.
--
Hilsen Madsen
Reply to

Det er dette filter (se link) Ulrik mener.

?ProductUUID=wZYKamdg%2eo0AAAEIyR2C7Yqd&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=f5_p_dat_pu_ks&CategoryName=f5_p_dat_pu_ks&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog Håber det link virker:-)

--
Hilsen Madsen
Reply to

Er nu undersøgt og det er rigtigt at denne ikke har DC filter (går dirkte fra 3pol stik til adsl stik)

Det er denne der omtales som dem med 3 ben til at sætte i et telefonstik i væggen.