DAC

Hey

Jeg har brugt denne Video DAC :

http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/276580127ADV7123_b.pdf

MEn den findes i versioner fra 50-330 Mhz...

hvor 50 mhz er den billigste

Men mit spørgsmål er om det bare er input clock til hvor mange gange den
sampler outputet der ikke må over stige det, for jeg mener jeg målte clk'en
til 25Mhz på min application, så 50 Mhz burde være nok, ikke sandt ??

har bestilt dem som sample, så jeg kan prøve før jeg køber et parti hjem,
men ville lige høre jer først

Kasper

Re: DAC

Hvor meget er det?

clk'en

De 50Mhz er samplefrekvensen, så du skulle være på den sikre side. Hvor høj
frekvens skal DAC´en levere i din app.?

Mvh.

René Kirstein

Re: DAC

øhmmm  100 kr ca fra dyreste til billigste
høj

clk'en der clocker DAC'en er 25 Mhz

Re: DAC

Den er jeg med på, men hvor høj en frekvens skal der "komme ud af" ADC´en?

René

Re: DAC

ADC'en ???? mener ikke der er nogen adc, billdet bliver skabt digitalt...

newer mind, du mener måske DAC

men billedet der kommer ud er et alm 640*480/60hz

Kasper

Re: DAC

Doh! Selvfølgelig DAC! :o)

Ok, fint. Jeg tror at 50MHz-udgaven er fin til dit formål.

Tør man spørge, hvad du er ved at lave?

Godt Nytår.

Mvh.

René Kirstein

Re: DAC

digitalt...

fra digital signal til en TFT skærm til analog vga

Kasper

Site Timeline