DAB/FM modul, findes det?

Hejsa

Er der nogen der kender til et DAB/FM modtager modul med alm. analog
stereo udgang og som man kan styre via f.eks. RS232, UART, SPI, I2C
eller lignende?
Og hvor kan sådan noget købes i enkeltstyks? Jeg synes ikke jeg
umiddelbart kan finde noget brugbart hos Digikey/Farnell.

- Lars

Re: DAB/FM modul, findes det?
Hej Lars

Måske der er noget info i denne tråd

http://ing.dk/debat/129905

Max

Re: DAB/FM modul, findes det?

Hej Lars

Kig i denne tråd:
http://ing.dk/debat/129905

Glenn

Re: DAB/FM modul, findes det?

Tak til Max og Glenn. Det er tilsyneladende ikke noget der findes i
hobetal af, sådan et DAB/FM modul. Men jeg vil studere ingeniørens tråd
lidt dybere, og det førte da også lidt videre ud andre steder som kræver
lidt nærmere læsning.

Taken var at det skulle sættes sammen med en lille arm7 uC som kunne få
lov at styre modulet ... dvs. ikke noget med usb og lignende mere
komplicerede kommunikationsformer. Desuden en lille forstærker lavet af
simple power opamps som kan give en ganske fornuftig lyd (kvalitet) ud.
Men nu må vi se hvad det kan blive til.

Tak for buddet herfra.

- Lars

Site Timeline