Dørtelefoner m. videoskærm

Jeg har en der ønsker en løsning for et ejendomskompleks i sydspanien med 1
video kamera og en skærm i hver lejlighed (36 stk). Har man en ide til hvor
man kan få en billig skærm. Jeg forestiller mig TFT skærm men er der andre
løsninger??. Måske skal de købes i Taiwan.
/Carsten

Re: Dørtelefoner m. videoskærm
On Thu, 17 Mar 2005 16:34:31 +0100, "simsalabim"

Kig på skærmene som sidder i nakkestøtterne på biler.

Du ønsker vel at de skal modtage kameraet's PAL signal , så det skal
være en Video skærm , ikke en computerskærm.

Carsten

Site Timeline