Dørtelefon ??

Jeg har lige fået et Opera tlf-omstillingsanlæg.

I manualen skrives om tilslutning af "dørtelefon" - det kunne jeg godt bruge.

Har nogen af jer en ide om, hvad der skal til her ?

Mvh KS

Re: Dørtelefon ??

De snakker en del omkring omstillingsanlæg i telefongruppen..

~~Frank .,

Re: Dørtelefon ??
Ja, men ikke liiiiige om, hvordan man laver en dørtelefon ... vel !

Mvh KS

Re: Dørtelefon ??

Det kender jeg ikke noget til .. men hvis man med den efterhånden rimelig
gamle opera 'kan' bruge en dørtelefon .. så skulle det undre mig meget hvis
der ikke var nogen der havde installeret en .. og kendte til teknikken bag
..

Og til dit første spørgsmål:

Du skal som abosolut minimum bruge en højttaler og en mikrofon .. samt lidt
ledning  ..

http://www.cheap-phone-deals.info/mobile/2/animated-cellular-free-phone-screensaver.html

~~Frank .,

Site Timeline