Dødt B&O MX 5000

Jeg har et B&O mx 5000 som ikke kan noget som helst. Der ikke engan lys
i dioden.
Jeg er klar over at det mE5% ligge i strF8%mforsyningsdelen, men er der
nogen der har haft samme eller lign. problemer og ved hvad der skal til
for at det kF8%rer igen.

Mvh
Jan Dohse

Re: Dødt B&O MX 5000
Hej!

Kan være lidt af hvert. Højt rangerende fejlårsager inkluderer:

Overslag i PTC modstanden (t.h. yderst på det lille print)
Kortsluttede ensretterdioder i strømforsyningen
Defekt switchtransistor på primærsiden pga. def. transistor (ligeledes på
primær) / løse forb. e.lign.

Der er samtidigt ca. 117 andre ting du bør lave i samme "ruf"....

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Dødt B&O MX 5000

Tak for svaret det hjE6%lper mig en hel del. Samtidig vil jeg nok skifte
lytterne

Mvh20%
Jan Dohse

Re: Dødt B&O MX 5000
Hej!

God plan. Jeg plejer at skifte _alle_ i højre halvdel af hovedprintet. Dvs.
delen med psu, højsp. osv.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline