Død skærm

Jeg har en 19 " skærm som har forleden begyndte at flimre lidt ind imellem
og lae sådan en knirtrende lyd. så ligepludselig
gik den bare i sort. når jeg tænder den nu, er den bare sort, og så
"genstarter" den hele tiden!

Fik så at vide at det kunne være død højspænding?

hvad kan der gøres andet end at smide den ud?

Bob

Re: Død skærm

Af hvem ?

Det kan såmænd være dårlige lodninger du plages af.

Re: Død skærm

en i dk.edb.hardware.skærm !

Kan der gøres noget ved det?

jeg har allerede købt en ny skærm, men hvis den kan reperererereres for få
penge ville det jo være dumt at smide den ud!

Re: Død skærm

Okay, du er kommet til det rette sted :-)

Hvis det er en løs forbindelse *? Ja, nemt

Varm loddekolben og efterlod alle mekanisk store komponenter.

Find multimetret og ohm på transistoren til højspændingen, er den
korsluttet, er den død, er den ikke er der store chancer for et nyt liv.

Re: Død skærm

jo tak! det er jo let nok! :-)

Har ikke sådanne finurligheder desværre!

Re: Død skærm

Var det en dyr skærm (over 1500 kr) ?

Ja = forær den til en der måske kan reppe den og bruge den.

Nej = nærmeste genbrugsstation.

Re: Død skærm

ok

Site Timeline